برگزاری دوره آموزش مجازی مبانی تفکر اسلامی

مدیر کل امور تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران گفت: دوره آموزش مجازی مبانی تفکر اسلامی «طرح ولایت» ویژه بانوان طلبه و دانش آموخته حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

حجت الاسلام آرش رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری دوره آموزش مجازی مبانی تفکر اسلامی «طرح ولایت» ویژه بانوان طلبه و دانش آموخته حوزه های علمیه خواهران خبرداد و اظهار داشت: این دوره به همت اداره کل امور تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران و با مشارکت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مدیر کل امور تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران زمان برگزاری دوره را ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ بیان و عنوان کرد: اتمام سطح دو حوزه و حداکثر سن ۴۰ سال از مهمترین شرایط ثبت نام در این طرح به شمار می رود.

وی درباره اهداف این دوره، گفت: تعمیق تربیت اعتقادی و اخلاقی و تربیت طلاب انقلابی از مهمترین اهدافی است که در دوره مبانی تفکر اسلامی «طرح ولایت» دنبال می شود و ظرفیت ثبت نام ۲ هزار نفر خواهد بود.

حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه دوره «طرح ولایت» شش ماهه خواهد بود، خاطرنشان کرد: مزایای شرکت در این طرح که به صورت مجازی برگزار می شود شامل صدور مدرک پایان دوره برای قبول‌شدگان در آزمون‌ها، اعطای کمک هزینه سفر عتبات عالیات به برگزیدگان دوره در هر استان، بهره‌گیری از ممتازان دوره در طرح‌های تربیتی ویژه مدارس به عنوان مربی و همیار تربیتی و در آخر اولویت در پذیرش دوره‌های تربیت مدرس طرح ولایت است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام می‌توانند حداکثر تا ۱۸ دی ماه به پایگاه اینترنتی mabnaha.ir/reg۶ مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.