شهید سلیمانی نمونه بسیجی محبوب مردم بود

مبلغ/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان با بیان اینکه جامعه ایران قدرشناس بسیج و بسیجی است، گفت: هر کسی که فقط برای خدا به مردم خدمت می کند محبوب دل مردم است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از یک بسیجی محبوب مردم بود زیرا همه وجودش را وقف اسلام و خدا کرده بود.

به گزارش «مبلغ» به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدحسین معزی، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان در مراسم گرامی داشت هفته بسیج و شهدای روحانیت، با بیان اینکه یکی از رسالت های بسیج خدمت بی منت و خالصانه به مردم است، گفت: بسیج طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان از جمله پایگاه های فعال بسیج در این منطقه می باشد که تاکنون برنامه های فرهنگی مناسبی را در نماز جمعه، مدارس و مناطق روستایی در قالب اردوهای جهادی و تبلیغی داشته است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان با بیان اینکه در اعتقاد ما بسیج برخاسته از فرهنگ اصیل دین است، تصریح کرد: بسیج یعنی کار برای خدا بدون اینکه کمترین چشم داشتی از دیگران باشد و فقط خدا در نظر باشد و افق عمل را فقط خدا ببیند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همگان دیدند که چگونه جوانان و بسیجیان این مرز و بوم با جانفشانی از کیان کشور دفاع کردند که این رشادت ها نتیجه تعلیم دین و تحت زعامت ولی فقیه بود.

حجت الاسلام معزی در پایان با بیان اینکه جامعه ایران قدرشناس بسیج و بسیجی است، خاطرنشان کرد: هر کسی که فقط برای خدا به مردم خدمت می کند محبوب دل مردم است و به همین جهت است که بسیج و بسیجی همواره مورد اعتماد و محبوب دل مردم است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از یک بسیجی محبوب مردم بود زیرا همه وجودش را وقف اسلام و خدا کرده بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.