«شب‌های روشن و پنج داستان دیگر» اثری از داستایوفسکی به چاپ هشتم رسید

مبلغ/ چاپ هشتم کتاب «شب‌های روشن و پنج داستان دیگر» که دربرگیرنده ۶ داستان نیمه‌کوتاه انتخاب شده مربوط به ۶ دوره خاص از زندگی فئودور داستایوفسکی نویسنده برجسته روسی است توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از فارس، چاپ هشتم کتاب «شب‌های روشن و پنج داستان دیگر» با شمارگان هزار نسخه و در ۵۲۶ صفحه توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

کتاب حاضر دربرگیرنده ۶ داستان نیمه‌کوتاه انتخاب شده مربوط به ۶ دوره خاص از زندگی فئودور داستایوفسکی نویسنده برجسته روسی است که سیر تکامل اندیشه را در این نویسنده بزرگ و نابغه نشان می‌دهد.

قهرمانان شب‌های روشن و پنج داستان دیگر انسان‌هایی بسیار معمولی و از همان دسته کسانی هستند که ما هر روزه پیرامون خود می‌بینیم. در تمام داستان‌ها عشق به انسان‌ها و یا دوست داشتن آن‌ها مشاهده می‌شود، احساسی که سرچشمه تمام ویژگی‌های والای انسانی است و می‌تواند به انسان در دستیابی به مفهوم واقعی خوشبختی کمک کند.

این اثر با زبانی فصیح و مردم‌پسند تحریر شده که لایه لایه‌های زندگی مردم عادی و روحیه پرتلاطم آنان را به تصویر می‌کشد، و چنان زندگانی قهرمانان توصیف شده که خواننده به عمق روحیاتشان پی می‌برد و در فراز و نشیب داستان با آنان همراه می‌شود.

اسامی داستان‌های این مجموعه بجز «شب‌های روشن» عبارتند از: «مردم فقیر»، «بزدل»، «صبور»، «یک اتفاق بسیار ناگوار» و «رویای یک مرد مضحک». این کتاب با جلد سخت و به قیمت ۲۶۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب وجود دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.