جلوگیری دانشگاه آکسفورد از حضور یک استاد مطالعات اسلامی در نشست علمی دانشگاه شهید بهشتی

مبلغ/ استاد نیکولای ساینای نوشته است: متأسفانه دانشگاه آکسفورد به من دستور داده است که فردا در رویداد آنلاین شما صحبت نکنم. من فقط می توانم از طرف خودم عذرخواهی کنم که شما را در موقعیت ناخوشایندی قرار دادم که یک سخنرانی را اعلام کردم اما اکنون نمی تواند برگزار شود …

به گزارش مبلغ دانشگاه آکسفورد از حضور پروفسور نیکولای ساینای استادتمام مطالعات اسلامی خود در  سلسله نشست‌های علمی درآمدی به اخلاق قرآنی که توسط انجمن علمی معارف دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود، جلوگیری نمود.

گفتنیست روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال جاری قرار بود دکتر نیکولای ساینای (Dr. Nicolai Sinai)؛ استادتمام مطالعات اسلامی دانشگاه آکسفورد با عنوان «خدا، آزادی انسان و عقل سلیم اخلاقی در قرآن» در نشستی با حضور دکتر مسعود آذربایجانی؛ استادتمام روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به سخنرانی بپردازد که با فشار مسئولان دانشگاه آکسفورد، این نشست لغو شد. دکتر ساینای در پیام خود برای مسئولان برگزاری این نشست نوشته است:

پیام دکتر ساینای

“متأسفانه #دانشگاه_آکسفورد به من دستور داده است که فردا در رویداد آنلاین شما صحبت نکنم. من فقط می توانم از طرف خودم عذرخواهی کنم که شما را در موقعیت ناخوشایندی قرار دادم که یک سخنرانی را اعلام کردم اما اکنون نمی تواند برگزار شود …”

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.