راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی حلال به سبک آمازون

مبلغ/ فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش محصولات حلال که الهام گرفته از آمازون است در انگلستان به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا به نقل از Salam Gateway،  این پلتفرم که Halal.co.uk نام دارد و تحت مالکیت خصوصی است، قصد دارد با اتصال مستقیم فروشندگان به مخاطبان هدف، به بازاری به سبک آمازون برای محصولات و خدمات اسلامی تبدیل شود.

دفتر Halal.co.uk در شهر پیتربورو واقع شده است.

آرون هندرسون، از مالکان و استراتژیست برند Halal.co.uk گفت: پلتفرم ما فقط برای محصولات نیست بلکه به دنبال ارائه خدماتی مانند حسابداران، تأمین مالی، وکلا و حتی گردشگری هستیم. ما محصولاتی را در دسته‌های زیر عرضه می‌کنیم: غذا و نوشیدنی، مسافرت، خدمات حرفه‌ای، کتاب و آموزش، خانه، لوازم الکترونیک، لباس‌های معمولی، بهداشت و زیبایی.

هندرسون گفت: علاوه بر محصولات حلال، این پلتفرم قصد دارد فضایی برای مشاغل اخلاقی و حمایت از کارآفرینان زن را به وجود بیاورد.

Halal.co.uk  ارتباط مشتری را با خریداران یا فروشندگان انجام داده و سپس خرید از طریق ویترین فروشگاه دیجیتال فروشنده در پلتفرم انجام می‌شود. این پلتفرم برای هر تراکنش ۵ درصد کمیسیون دریافت می‌کند.

Halal.co.uk  برای مشاغل محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، کارآفرینان و خدمات در فضای حلال باز است و همچنین قصد دارد خدمات این پلتفرم را در خارج از کشور ارائه دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.