برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف با مشارکت ۲۰۰ انتشارات از ۱۴ کشور جهان

مبلغ/ نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف با مشارکت ۲۰۰ انتشارات از ۱۴ کشور جهان افتتاح شده است و تا پایان اکتبر ادامه دارد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف با حضور استاندار نجف اشرف و استاندارهای کربلای و بابل و تعدادی از شخصیت های رسمی و دولتی و جمعی از مردم از این استان و با مشارکت ۲۰۰ انتشاراتی از ۱۴ کشور جهان آغاز شده است.

«احمد الزکی» مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های مهم به شمار می آید که در فضای بسیار گسترده در نجف اشرف برگزار شده است. کتاب های مختلفی در زمینه دانش و علوم در این نمایشگاه عرضه می شود. این نمایشگاه یک محفل بزرگ دانش و علمی است که تا پایان ماه اکتبر ادامه خواهد داشت.

زکی افزود: ما از همه تلاش های دولت محلی و عتبات مقدس و سایر دستگاه ها برای موفقیت در افتتاح این نمایشگاه تشکر می کنیم تا این محفل فرهنگی و علمی بزرگ در نجف اشرف  برگزار شود. این شهر به عنوان شهر دانش و فرهنگ و مرکز مهمی برای نویسندگان و مطالعه و چاپ بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: ما امیدواریم که همه از این نمایشگاه دیدن کنند و از کتاب های عرضه شده استفاده کنند. جایی که با مشارکت دانشگاه ها و موسسه های فرهنگی برگزار شده است و کتاب های تخصصی مختلفی دارد. این نمایشگاه سابقه فرهنگی طولانی دارد. به همین دلیل همه روشنفکران و نویسندگان را به دیدن این نمایشگاه و استفاده از کتاب های عرضه شده دعوت می کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.