«صادقانه»، داستانی وفادار به گزارش‌های تاریخی

انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی)، رمان کتاب تازه ای با نام«صادقانه» را درباره زندگی و زمانه امام صادق (ع) منتشر کرده است.
به گزارش مبلغ، رمان «صادقانه؛ روایتی از زندگی و زمانه امام صادق (ع)» نوشته سهیلا عبدالحسینی است که به تازگی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این اثر در ۶ فصل اوضاع اجتماعی و سیاسی دوره زندگی امام صادق (ع) از جمله قیام زید برادر امام صادق (ع) و نفس زکیه، اوضاع نابه سامان شهرها و ناامنی و خونریزی و تلاش‌های خلافت بنی عباس برای تثبیت حکومت خود را شرح می‌دهد.

این اثر ضمن اینکه یک عاشقانه آرام و شرح زندگی خانوادگی محمد و همسرش است، در کنار داستان گزارش دقیقی از اوضاع سیاسی و اجتماعی زمانه امام صادق (ع) شرح می‌دهد. شخصیت‌هایی که در داستان بخشی از زندگی و فعالیت‌های خوب و بد آنان روایت می‌شوند، در تاریخ گزارشاتی در مورد آن‌ها وجود دارد.

این زمان، در کنار داستان گزارش دقیقی از اوضاع سیاسی و اجتماعی زمانه امام صادق (ع) شرح می‌دهد. شخصیت‌هایی که در داستان بخشی از زندگی و فعالیت‌های خوب و بد آنان روایت می‌شوند، در تاریخ گزارشاتی در مورد آن‌ها وجود دارد. نویسنده اثر سعی کرده به بیان وقایع تاریخی عصر، وفادار باشد و نظرات سیاسی، اجتماعی، فردی و عبادی امام صادق (ع) را به مخاطب ارائه می‌دهد.
این کتاب با شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۹۵ هزار تومان عرضه شده است.//

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.