ببینید | لحظه ضربت خوردن امام علی(ع)

به گزارش مبلغ به تصویر کشاندن لحظه ضربت خوردن مولای متقیان امام علی(ع) کار بسیار سخت و بحث برانگیزی است که در کمتر سریال یا فیلم ایرانی به آن اقدام شده است. امام علی (ع) در صبح روز ۱۹ رمضان توسط شمشیر ابن ملجم مرادی یک از اعضای خوارج دچار جراحت شده و روز ۲۱ رمضان به شهادت رسیدند. صحنه غم انگیز این اتفاق در سریال امام علی(ع) ساخته داوود میرباقری به تصویر کشیده شده است که در ادامه می بینید:

مطالب مرتبط
2 نظرات
  1. علی ف می‌گوید

    سلام. در متن، اشتباه نوشته‌اید. در واقع مجموعه (سریال) امام علی(ع) ساخته داود میرباقری است نه مهدی فخیم‌زاده. لطفا اصلاح بفرمایید. همچنین درباره موسیقی زیبای فرهاد فخرالدینی و شعر آن برای این مجموعه هم مطلب بنویسید که خیلی خاطره‌انگیز و جالب است. سپاسگزارم.

  2. رضا می‌گوید

    يعني مسئولین که این صحنه ها رامیبینند دل ازرده نمیشوند ودوباره کوره راه خود رامیروند… مگر چقدر زندگی میکنن چقدر خرج دارن اخه این پول اختلاسها یکبار دیگه دنیا از سر ساخته بشه از بستگان اختلاس کننده تازمان حال پول دارن.. البته خدایی نه همه مسئولین… فقط ی چیز بندازن نظر.. توی که نان حرام برا بچت میبری اون دنیا بچت بدادت میرسه خدای میتانی یکدانه گندم باخودت ببری تو قبر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.