🎥ببینید| هوش مصنوعی در قامت یک شخص مستقل!

مبلغ/ الان کم و بیش همه افراد درگاه‌های ارتباطی هوش مصنوعی را پیدا کرده‌اند. با آن ارتباط گرفته‌اند. سوال‌های خود را می‌پرسند و مثل یک انسان با او گفتگو می‌کنند. او هم مثل یک انسان واقعی با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

به گزارش مبلغ– ویدئوی حاضر توسط هوش مصنوعی ساخته شده است. در ظاهر همه چیز معمولی است. یک فیلم مثل همه فیلم‌ها. اما این ویدئو با آنچه تاکنون دیده‌اید بسیار متفاوت است.چرا که هیچ انسانی در ساخت آن دخالت نداشته است. ساخت این فیلم، سخنان، تدوین و همه کارهایش توسط هوش مصنوعی انجام شده است. طبق پیش بینی ها ممکن است این روند به جایی برسد که نتوان به راحتی به اطلاعات موجود در اینترنت اعتماد کرد چون ممکن است همه چیز توسط یک هوش مصنوعی ساخته و پرداخته شده باشد.

الان کم و بیش همه فرزندان ما درگاه‌های ارتباطی هوش مصنوعی را پیدا کرده‌اند. با آن ارتباط گرفته‌اند. سوال‌های خود را می‌پرسند و مثل یک انسان با او گفتگو می‌کنند. او هم مثل یک انسان واقعی با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

باید بگوییم پدر، مادر، مدرسه، نظام تعلیم و تربیت، تصمیم گیران آینده، به آینده سلام کنید! آینده‌ای که فکر می‌کردید خیلی با شما فاصله دارد خیلی زود از راه رسید. بدون آن که هیچ کدام از شما آمادگی داشته باشد. شاید بهتر باشد فقط بگوییم که سلام هوش مصنوعی!

منبع: کانال نوروساینس و فلسفه ذهن در ایتا

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.