رونمایی از کتاب جدید عماد افروغ

مبلغ/ مراسم معرفی کتاب جدیدِ عماد افروغ با عنوان «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی» که در برگیرنده یادداشت‌های روزانه این جامعه‌شناس است، برگزار می‌شود.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایسنا، مراسم معرفی این کتاب، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی سالن فرهنگ برگزار شد.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: کتاب «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی» در برگیرنده مجموعه یادداشت‌های روزانه افروغ در بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷ است. مولف در این کتاب روزنگاشت، خاطرات، شرح وقایع،‌ دغدغه‌های فکری، معرفتی، اخلاقی، فرهنگی و غیره را به رشته تحریر در آورده است.

عماد افروغ از نخبگان سیاسی، اجتماعی و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و دانش آموخته رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه شیراز است. یادداشت‌های افروغ از جهت حضور او در حوزه اندیشه‌ای و تولید علوم انسانی و کنشگری در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از منابع مهم در حوزه یادداشت‌نویسی شخصی محسوب می‌شود.

جلد اول کتاب «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی» در سال ۱۳۹۶ از سوی انتشارات سوره مهر در ۶۹۸ صفحه منتشر شده و آخرین مجلد این مجموعه نیز در سال ۱۴۰۱ روانه بازار نشر شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.