رمان «حواریون» اثر نویسنده کرمانشاهی منتشر شد

مبلغ/ انتشارات نودا رمان «حواریون» تازه‌ترین اثر «نازنین رحمان‌آبادی» نویسنده کرمانشاهی را که موضوعی عاشقانه و تاریخی دارد، منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایرنا، «نازنین رحمان‌آبادی» متولد سال ۱۳۶۴ در کرمانشاه، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی، برگزیده جایزه داستان کوتاه سلامت و نشر حکمت کلمه، نامزد نهایی جایزه های داستان کوتاه صادق هدایت و مدتی هم به عنوان خبرنگار در نشریات کرمانشاه فعالیت کرده است.

این اولین کتاب این نویسنده جوان کرمانشاهی است که به چاپ رسیده و پیش از این نیز ۲ تک داستان وی با عناوین «خفته در خون» و «زنان» نیز به چاپ رسیده است.

رمان حوارین در قالب ۲۸۴ صفحه و به قیمت روی جلد ۷۰ هزار تومان چاپ و روانه بازار نشر شده است.

رحمان آبادی در مورد موضوع رمان حوارین به خبرنگار ایرنا گفت: این رمان متعلق به دوره پهلوی دوم، روزگاری که «ثریا اسفندیاری» ملکه ایران است. چهار زن جریان های اصلی رمان را تشکیل می دهند. عشق و عصیان از ویژه‌گی های هر چهار زن است.

رحمان آبادی افزود: هر چهار نفر برای رسیدن به عشق و مطلوب خود بی پروا مبارزه می کنند. تنها بیرنگ، خیاط فقیری که در کاخ شاه بوسیله سفارت روسیه برای خوراندن قطره نازایی به ملکه مامور شده و در این ایام عاشق شاه می شود. پریشان، دختر ایلخان کرمانشاهی است که علیرغم مخالفت‌های پدرش عاشق مهندس انگلیسی در شرکت نفت شده است.

وی توضیح داد: ساقی زنی توده ای است که برخلاف باورهای حزب عاشق یکی از سران ارتش شاهنشاهی شده و گُل‌گیس دختری از ایل بختیار است که برای رسیدن به پدرش با فردی روسی همراه می شود. هر کدام از این چهار زن در راه رسیدن به مقصود دچار سرنوشتی می شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.