گردهمایی فعالان صنعت حلال در اکسپوی ۲۰۲۲ کانادا

مبلغ/ نمایشگاه حلال ۲۰۲۲ کانادا که بزرگ‌ترین رویداد از این دست در آمریکای شمالی است، فعالان این حوزه در بازار رو به رشد حلال را اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ گردهم می‌آورد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا، نمایشگاه حلال ۲۰۲۲ کانادا (Halal Expo Canada ۲۰۲۲) به عنوان دروازه‌ای به بازار رو به رشد حلال آمریکای شمالی، محصولات و خدمات صنعت حلال را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند و محل ملاقات خریداران و عرضه‌کنندگان محصولات و خدمات حلال از شرق و غرب جهان است.

در این نمایشگاه ۱۲ سمینار برگزار می‌شود و بیش از چهار هزار نفر در آن حضور خواهد داشت همچنین ۲۰۰ شرکت محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

محصولات عرضه شده از غذا و نوشیدنی گرفته تا دارو و لوازم آرایشی، از امور مالی تا تجارت الکترونیک و لجستیک تا گردشگری و موارد دیگر خواهد بود.

در این نمایشگاه همه فعالان صنعت حلال زیر یک سقف گرد هم می‌آیند و بستری ایده‌آل برای شبکه‌سازی و به اشتراک گذاشتن تجربیات بازار  برای معامله‌گران و خریداران فراهم می‌کند.

حلال اکسپوی کانادا تنها رویداد بازاریابی تجارت به تجارت (B۲B) در آمریکای شمالی در زمینه حلال است که در شهر تورنتو در ایالت اونتاریو برگزار می‌شود.

در اکسپوی ۲۰۲۲ آخرین محصولات و خدمات حلال ارائه می‌شود که می‌تواند به رشد سریع تقاضا  در این حوزه منجر شود.

برگزاری این رویداد می‌تواند به تعامل فعالان این حوزه بسیار کمک کند. شرکت‌کنندگان فرصت‌های تازه‌ای برای بازاریابی محصولات حلال در بازار آمریکای شمالی خواهند یافت.

اکسپو ۲۰۲۲ کانادا ۱۲ تا ۱۴ می (۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.