دیدارهای سازش حکام عرب از دشمنی امت اسلامی با غاصبان صهیونیست کم نمی‌کند

مبلغ/ کمیته‌های مقاومت در فلسطین تأکید کردند که سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین و دیگر دیدارهایی که در راستای عادی سازی روابط با تل‌آویو انجام می‌شود، از دشمنی امت اسلامی با رژیم اشغالگر کم نمی‌کند.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا به نقل از الخلیج الجدید، کمیته‌های مقاومت در فلسطین سفر بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم کردند و آن را «پسرفت ارزشی» منامه دانستند.

کمیته‌های مقاومت شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند که استقبال رژیم بحرین از گانتز تروریست، یک انحطاط اخلاقی و ارزشی است و سقوط آزاد در باتلاق  ذلت عادی‌سازی روابط با اشغالگران شمرده می‌شود.

در این بیانیه آمده است: استقبال بحرین از یک جنایتکار و قاتل زنان و کودکان، زدن خنجر خیانت به پشت ملت فلسطین است و دشمن صهیونیستی را به ارتکاب کشتارها و جنایات بیشتر علیه مردم ما تشویق می‌کند.

در این بیانیه تأکید شده است که عادی سازی تحقیرآمیز با رژیم صهیونیستی به این رژیم اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد.

کمیته‌های مقاومت در فلسطین اعلام کردند که روند عادی‌سازی و ملاقات با رهبران رژیم صهیونیستی در منحرف کردن شعور و آگاهی امت اسلامی موفق نخواهد بود.

بنی گانتز دیروز چهارشنبه در سفری غیرمنتظره وارد منامه شد؛ این نخستین سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به یک کشور عربی حاشیه خلیج فارس است. قرار است گانتز در این سفر دو روزه یادداشت تفاهم امنیتی تل‌آویو با بحرین را امضا کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.