موفقیت شرکت محصولات حلال کودک در اروپا

مبلغ/ یک شرکت هلندی که غذای حلال کودک تولید می‌کند توانسته است محصولات خود را در چند کشور اروپایی عرضه کند و با استقبال مصرف‌کنندگان روبرو شده است.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا به نقل از حلال گیت‌ وی، دو برادر مسلمان به نام‌های رضوان و محمد المرابط که مقیم هلند هستند به دنبال به دنیا آمدن فرزند محمد تصمیم گرفتند یک شرکت تولیدکننده غذای حلال کودک را راه‌اندازی کنند.

محمد المرابط می‌گوید سه سال پیش فرزندم به دنیا آمد. ما پس از یک روز پرکار برای غذادادن به او دچار دشواری بودیم و متوجه شدیم که در فروشگاه‌ها غذای حلال آماده برای بچه‌ها وجود ندارد.

من از استقبال مردم از محصولات حلال در هلند مطلع بودم و به همین دلیل فکر کردیم که این یک فرصت طلایی برای راه‌اندازی این کسب و کار است.

آنها دریافتند که هیچ تولیدکننده غذای کودک در اروپا وجود ندارد بنابر این شرکت خود با عنوان مریم کوچولو (Little Maryam) را راه‌اندازی کردند. آنها تصمیم گرفتند روی تولید غذاهای خوشمزه برای کودکان کار کنند و در نوامبر سال گذشته پنج نوع محصول شامل سبزیجات، لازانیا، ریزوتو، مرغ و گوشت را برای کودکان عرضه کردند. کسب و کار آنها در سال ۲۰۲۱ با موفقیت همراه بود و اکنون آنها قصد دارند محصولات متنوع‌تری را تولید کنند.

به گفته این دو برادر محصولات آنها تنها غذای حلال و در عین حال ارگانیک کودک در جهان است.

در سال ۲۰۲۱ آنها توانستند محصولات خود را در ۱۳۷ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ آلبرت هجین (ََAlbert Hejin) در بلژیک و هلند عرضه کنند. رضوان مرابط می‌گوید ماه آینده محصولات ما در دیگر فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ هلند نیز عرضه خواهد شد. ما قبلا در بلژیک و لوکزامبورگ محصولات خود را فروخته‌ایم و قدم بعدی، عرضه محصولات در آلمان و دیگر کشورهای جهان خواهد بود.

به گفته برادران مرابط، آنها برای اطمینان از انطباق زنجیره تولید و محصولات با اصول غذای حلال، گواهی معتبر و شناخته شده جهانی خدمات صدور گواهی حلال (HCS) را دریافت کرده‌اند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.