تمجید حماس از موضع تنیسور کویتی در حمایت از ملت فلسطین

مبلغ/ حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، از موضع «محمد العوضی»، تنیسور نوجوان کویتی در عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان ملت فلسطین تمجید کرد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «فلسطین آنلاین»، حازم قاسم در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد: این موضع اصیل عربی «محمد العوضی» همسو با وجدان امت است و در لیست افتخار و سربلندی ثبت می‌شود.

وی افزود: اقدام این بازیکن کویتی منعکس‌کننده موضع شریف دولت و ملت کویت در مخالفت با اشکال عادی‌سازی روابط با اشغالگران صهیونیست و ایستادگی دائمی در کنار ملت فلسطین است و بر این مسئله تأکید دارد که کویتی‌ها از حق مبارزه ملت فلسطین برای بازپس‌گیری سرزمین و مقدسات خود حمایت می‌کنند.

حازم قاسم اظهار کرد: مواضع رسمی و مردمی کویت در مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل بیانگر اصالت این ملت و شکست همه توهماتی است که درصدد زدودن آرمان فلسطین از عمق وجدان این ملت است.

یادآوری می‌شود، محمد العوضی، تنیسور نوجوان کویتی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی حرفه‌ای بین‌المللی زیر ۱۴ سال که در دبی برگزار شد، از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد.

فعالان شبکه‌های اجتماعی از اقدام العوضی در رد عادی‌سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی تمجید کردند و آن را مکمل مواضع کشور کویت در حمایت از آرمان فلسطین دانستند.

به گفته ناظران و فعالان توئیتری، بسیاری از ورزشکاران کویتی در تورنمنت‌های بین‌المللی از مسابقه با در مقابل بازیکنان اسرائیلی انصراف می‌دهند که این امر در راستای حمایت از آرمان فلسطین و حقوق مشروع مردم آن و رد عادی‌سازی انجام می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.