عرضه ۲۱۲ عنوان کتاب از انتشارات الهدی

مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ۲۱۲ عنوان کتاب در دو بخش داخلی و بین‌المللی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش مبلغ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با برپایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این انتشارات در بخش داخلی ۹۹ عنوان کتاب ارئه کرده است که از جمله کتاب‌های ارائه شده این انتشارات می‌توان به کتاب فلسفه علم کلام، نوشته مرحوم هری اوسترین ولفسن با ترجمه دکتر احمد آرام اشاره کرد که پس از ۳۲ سال با ویرایش جدید روانه بازار کتاب شده است.

از دیگر کتاب‌های این انتشارات که به تازگی چاپ شده و در نمایشگاه عرضه خواهد شد می‌توان به «اسلام و چالش‌های دوره  مدرن»، «بررسی انتقادی فلسفه اخلاق ریچارد مروین هیر»، «سرزمین شب‌های سفید»، «سینمای ایران و ژاپن»، «تاریخ روابط خارجی ایران و عربستان»، «تاریخ شفاهی ایران‌شناسان» و «اساتید زبان فارسی ایتالیا»، و «خورشید تفکر در آسمان زندگی» اشاره کرد.

این مؤسسه همچنین در بخش رایت سنتر بین الملل نمایشگاه نیز حضور فعالی دارد. در این بخش انتشارات الهدی به ارائه ۱۱۳ عنوان کتاب پرداخته است . تلاش برای معرفی آثار و عرضه حق رایت کتاب، ارتباط گیری با ناشران بین المللی و همچنین برپائی نشست مجازی مشکلات عرضه کتاب در بازارهای دیجیتال بین المللی از برنامه های این مؤسسه در بخش بین الملل است.

انتشارات بین المللی الهدی به مدیرعاملی حجت الاسلام والمسلمین محمد اسدی موحد با ۳۷ سال سابقه در صنعت نشر کشور موفق به انتشار بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب به ۴۱ زبان زنده دنیا شده است.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.