تنبلی ممنوع!/توصیه سردار سلیمانی به کودکان و نوجوانان

مبلغ/ بیش از هر کسی لازم است نسل آینده با مکتب سلیمانی و رفتار حاج قاسم آشنا شود و گفتار و اعمال سردار را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از فارس، بیش از هر کسی لازم است نسل آینده با مکتب سلیمانی و رفتار حاج قاسم آشنا شود و گفتار و اعمال سردار را سرلوحه زندگی خود قرار دهد. متنی که در ادامه می‌خوانید خاطره ای از سردار سلیمانی است که به زبان ساده و برای کودکان و نوجوانان نوشته شده.

«سردار سلیمانی آدم های تنبل را دوست نداشت.او از کودکی هم کار می‌کرد و هم ورزش. حاج قاسم دلش می‌خواست با دشمنان اسلام و ایران بجنگد. او می‌دانست اگر بدنش ضعیف باشد،نمی‌تواند دشمنان را شکست دهد. حاج قاسم در شهر کرمان به باشگاه کاراته و پرورش اندام می‌رفت و توانست بعد از مدتی در این رشته مربی شود. چند سال پیش او با کمک مردم یک سالن ورزشی برای روستایشان ساخت.

مدتی بعد در همان سالن،یک دوره مسابقات ورزشی انجام شد. مسابقه ها که تمام شد،سردار به سالن ورزشی آمد.برای بچه ها صحبت کرد و گفت:«از اینکه شما ورزش می‌کنید، خوشحال هستم. اگر ورزش نکنید تنبل می‌شوید . آدم تنبل همیشه در کارهایش شکست می‌خورد.»

بعد از تمام شدن صحبت ها،به تیم قهرمان یک سفر مشهد و به بقیه هم هدایای دیگر جایزه داد. بعد هم با بچه ها عکس دست جمعی گرفت.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.