سیره نبوی به زبان ساده در بازار نشر آلمان

مبلغ/ «میراث پیامبر(ص) در زمینه زندگی سعادتمندانه» از تازه‌های بازار نشر در آلمان است که سیره نبوی را به زبان ساده برای علاقمندان به آثار اسلامی شرح داده است.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا؛ به نقل از آمازون، این کتاب به قلم «حافظ بن رجب الحنبلی» ۱۴۶ صفحه دارد و در سال ۲۰۲۱ به آلمانی منتشر و در سایت آمازون، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کتاب عرضه شده است.

در آمازون ضمن معرفی این کتاب آمده است: همه ما خواهان شادی، سلامتی و موفقیت در زندگی خود هستیم، این در حالی است که همه انسان‌ها در زندگی با دشواری‌ها و سختی‌های زیادی روبرو می‌شوند و حس‌هایی مانند ترس، خشم، ناامیدی و اندوه را تجربه می‌کنند.

اکثر انسان‌ها بارها از خود پرسیده‌اند که اساس یک زندگی شاد و خوب چیست؟ مسلمانان با ایمان معتقدند که پیروی از سبک زندگی پیامبر اسلام(ص) و عمل به دستورات دین اسلام می‌تواند انسان را به سعادت و خوشی برساند.

کتاب «میراث پیامبر در زمینه زندگی سعادتمندانه» نیز با تأکید بر همین امر، راه و روش زندگی پیامبر اسلام(ص) و سبک زندگی وی را به زبانی ساده برای علاقمندان شرح داده است که می‌تواند به خوبی راه و روش رسیدن به سعادت در زندگی را به ما نشان دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.