انتقال تصویر مثبت از شیعیان به آمریکای جنوبی با فیلم کارگردان شیلیایی

مبلغ/ یک کارگردان از جمهوری شیلی درصد انتقال تصویری مثبت از شیعیان به آمریکای جنوبی است و سخاوت شیعیان عراق در این فیلم بر ساکنان آمریکای جنوبی به خصوص برزیلی ها تاثیر گذاشته است.

به گزارش «مبلغ» به نقل از شبستان به نقل از مرکزبین المللی رسانه، جرج سد، کارگردانی از جمهوری شیلی درباره برداشت خود از پوشش مراسم اربعین امام حسین(ع) گفت: او پیش از این به کربلای معلی سفر کرده است. نخستین فیلم ویدیویی که از دو سال پیش روی آن کار کرد، تاثیر مثبتی بر منطقه آمریکای جنوبی به خصوص برزیل گذاشته است.

وی افزود: برزیلی ها درک اشتباهی از شیعیان دارد، اما این فیلم ویدیویی کرم و سخاوت شیعیان عراق را هنگام زیارت اربعین نشان می دهد.

این کارگردان گفت: در دومین سفرم به عراق، در حال ساخت فیلم ویدیویی درباره مبانی مشترک ادیان آسمانی هستم و می خواهم به شهر اور و مقام حضرت ابراهیم(ع) سفر کنم و می خواهم ثابت کنم ما برابر هستیم.

وی افزود: شناخت ما از کربلا و امام حسین(ع) محدود است، زیرا این اطلاعات در همه جا دردسترس نیست.

جرج سد گفت: با پروژه های توسعه در اطراف حرم امام حسین(ع) و توسعه این شهر به طور کلی غافلگیر شدم، این مسئله با دو سال پیش متفاوت است.

این کارگردان تاکید کرد: پیامی که آن را می خواهم برسانم این است که هر فردی باید احساس همدری و عشق و مهربانی گند. همه ادیان به صلح، محبت، احترام و عدالت اجتماعی دعوت می کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.