سیره نبوی به روایت رهبر انقلاب در بنگلادش توزیع شد

مبلغ/ ترجمه بنگالی کتاب «پیامبر رحمت(ص)» شامل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) درباره پیامبر(ص) در بنگلادش توزیع شد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا؛ این کتاب به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت به همت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش به زبان بنگلا منتشر و توزیع شده و شامل مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره پیامبر(ص) از ولادت تا بعثت و دوران زندگانی در مکه و مدینه تا پایه‌گذاری تمدن اسلامی است.

معاونت بین‌‌الملل مؤسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی با تلخیص و ویراستاری «محمدحسن مقیسه» برای نخستین‌بار این کتاب را در سال ۱۴۰۰  به چاپ رساند.

بنا به اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب در بنگلادش در چارچوب طرح تاپ مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و به سفارش و نظارت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش پس از ترجمه از سوی عیسی شاهدی و ویراستاری عبدالقدوس بادشا منتشر شده است.

انتشارات «شوچی پوترا» در بنگلادش این کتاب را به مناسبت سالروز میلاد پیامبر(ص) منتشر کرده و به همین مناسبت نیز در این کشور توزیع شده است.

«پیامبر رحمت» در ۷ فصل و در ۲۵۶ صفحه در قطع رقعی و با جلد گالینگور- شومیز برجسته و براق و در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و به قیمت ۴۰۰ تاکا(واحد پول بنگلادش) به زبان بنگالی به زیور طبع آراسته شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.