تفکر صهیونیستی بزرگترین خطر برای امت اسلامی است

مبلغ/ رئیس مجلس اعلای اسلامی الجزایر تأکید کرد: بیشترین خطری که ملت‌های مسلمان را تهدید می‌کند، تفکر صهیونیستی نژادپرستانه‌ای است که بر جامعه مسیحیت سایه افکنده است.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایکنا، بوعبدالله بوغلام الله، رئیس مجلس اعلای اسلامی الجزایر، در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، اظهار کرد:‌ امت اسلامی امروز بیشترین نیاز را به بیداری دارد تا بتواند آگاهی درستی از توانایی‌های انسانی، اقتصادی و جغرافیایی خود علی‌الخصوص در زمینه‌های معنوی داشته باشد. لذا تأکید شده که فقط با پیشروی علمی و در سایه رهبری پیامبر گرامی اسلام (ص)، امت اسلامی می‌تواند به موفقیت خود دست یابد.

وی افزود: بیشترین خطری که ملت‌های مسلمان را تهدید می‌کند، تفکر صهیونیستی نژادپرستانه‌ای است که بر جامعه مسیحیت سایه افکنده و عقیده دارند که یهودیان از خون مسیحیت هستند و این باعث شده که یک سری مذاهب مسیحی دارای گرایش به یهودیت، در جوامع مسیحی ظهور پیدا کنند؛ از جمله در آمریکا شاهد این مسئله هستیم و یکی از افرادی که دارای این گرایش است دونالد ترامپ است. همانطور که شاهد بودیم ترامپ سعی داشت بین مسلمانان و اسرائیل نزدیکی ایجاد کند و به همین منظور سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی که محل معراج پیامبر(ص) است منتقل کرد.

بوغلام الله ادامه داد: یکی از جلوه‌های این گرایش این است که همکاری و دوستی بین کشورهای اسلامی و رژیم نژادپرست صهیونیستی تحسین می‌شود و در عین حال همکاری بین کشورهای اسلامی از جمله رابطه الجزایر با ایران، زشت شمرده می‌شود.

وی در پایان از مسلمانان دعوت کرد از این گرایش که سعی دارد اسلام را صهیونیستی کند دور شوند و گفت: همانطور که این بلا را بر سر مسیحیت آورده و آن را صهیونیستی کرده‌اند، این پدیده شوم در کشورهای اسلامی نیز نمود پیدا کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.