انتخاب بهترین اثر مردمی نمایشگاه اسماءالحسنی با رای مخاطبان

علاقه‌مندان به نمایشگاه حروف‌نگاری پوستر اسماءالحسنی، امسال می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام این رویداد هنری، در انتخاب بهترین اثر مردمی، مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفدهمین دوره نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماءالحسنی به دبیری علی وزیریان، با روی دیوار رفتن ۶۰ اثر در خانه هنرمندان، در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه، افزون بر این‌که می‌توانند هر روز (بجز شنبه‌ها) از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به گالری‌های ممیز و زمستان خانه هنرمندان مراجعه کنند، همچنین می‌توانند در سایت خانه هنرمندان ایران، به تماشای آثار بنشینند.

امسال هم مانند سال گذشته، آثار حاضر در نمایشگاه، به تدریج در صفحه اینستاگرام اسماالحسنی به نمایش درخواهند آمد و علاقه‌مندان می‌توانند در بخش انتخاب بهترین اثر از دید مخاطبان در این دوره شرکت کنند. پوستری که از سوی کاربران فضای مجازی، بالاترین امتیاز را در صفحه اینستاگرام نمایشگاه کسب کند، به عنوان بهترین اثر مردمی شناخته خواهد شد.

در ۱۵دوره نمایشگاه حروف‌نگاری پوستر اسماءالحسنی، در مراسم افتتاحیه، اعلام آرای داوران و اهدای جوایز صورت می‌گرفت که امسال به دلیل شدت گرفتن شیوع کرونا، این مراسم برگزار نشد. به گفته علی وزیریان، دبیر این رویداد هنری، اگر شرایط در هفته‌های آینده بهتر شود، ممکن است در پایان نمایشگاه، مراسم اختتامیه برای اهدا جوایز به برگزیدگان برگزار شود، در غیر این صورت، مانند سال گذشته، برگزیدگان این دوره فقط اعلام و جوایز را برای آن‌ها ارسال می‌شود.

انتخاب بهترین اثر مردمی نمایشگاه اسماءالحسنی با رای مخاطبان

۵۷۵۷

کد خبر ۱۵۰۵۸۸۸
مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.