۲۴ هزار خانواده آمریکایی مهمان روزه داران مسلمان

مبلغ/خیریه ICNA Relief در آمریکا از دیروز در ۲۴ ایالت این کشور کمک های غذایی خود را به اقشار مختلف مردم آغاز کرد

به گزارش «مبلغ» – به نقل از Reported Times، به گفته مسئولان این خیریه، امروز قرار است اولین توزیع بسته‌های مواد غذایی از بیش از ۵۰ انبار در ۲۴ ایالت آغاز شود.

بسته‌های غذا شامل اقلامی مانند برنج، آرد، روغن و مواد غذایی دیگر است که به‌طور سنتی در ماه رمضان مصرف می‌شود. علاوه بر مواد غذایی خانواده‌های نیازمند کمک‌های مالی هم دریافت می‌کنند.

زاهد حسین، از مسئولان خیریه ICNA Relief می‌گوید: رمضان زمان خاصی از سال برای مسلمانان است و افزایش خودآگاهی، عدالت و همدلی را تشویق می‌کند تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای همسایگان خود باشیم.

وی افزود: در حال حاضر، بسیاری از خانواده‌ها به دلیل تورم بالای بی‌سابقه، برای داشتن غذا با مشکل مواجه هستند و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آنها به غذاهای مناسب دسترسی دارند. هیچ‌یک از اینها بدون شرکا، داوطلبان و اهداکنندگان ما امکان‌پذیر نیست و ما از اینکه آنها را در کنار خود داریم بسیار سپاسگزاریم.

با افزایش سرسام‌آور هزینه‌های مواد غذایی در آمریکا، بسیاری از خانواده‌ها دچار ناامنی غذایی هستند. این موضوع اخیراً با پایان برنامه کمک‌های تغذیه تکمیلی (SNAP) که از دوران همه‌گیری آغاز شد، تشدید شده است.

از سوی دیگر تحقیقات نشان می‌دهد که دسترسی به گزینه‌های حلال در انبارهای غذای خیریه‌ها، حتی در شهرهایی با جمعیت مسلمان قابل توجهی مانند نیویورک، شیکاگو، دیترویت، دالاس، هیوستون و لس‌آنجلس وجود ندارد.

منبع : ایکنا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.