استقبال گسترده از مراسم احیای معنوی در دانشگاه کنتاکی آمریکا+(فیلم و عکس)

مبلغ/ بیش از یک هفته است که دانشجویان در کالج مسیحی اسبوری در ایالت کنتاکی در حال عبادت شبانه روزی هستند. دانشجویان از همه شهرهای آمریکا و حتی کشورهای سنگاپور و کانادا وارد این مراسم می شوند و به نظر می رسد این مراسم همچنان در حال گسترش باشد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از پایگاه خبری بلیز –  دانشجویان دانشگاه اسبوری، یک کالج مسیحی در ویلمور، کنتاکی – بیش از یک هفته است که به طور شبانه روزی در دانشگاه مشغول دعا و عبادت هستند.

این مراسم عبادی که با برنامه ریزی کلیسا در سالن هیوز دانشگاه در صبح روز ۸ فوریه آغاز شد، بازدیدکنندگانی را از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است، و بنا به گفته بسیاری از افراد شرکت کننده، این مراسم یک “احیای” معنوی است که مشابه آن در کشورهای دیگر گسترش یافته است.

الکساندرا پرستا – یکی از سردبیران ارشد روزنامه دانشگاه، با بیان اینکه به زودی گروهی از دانش آموزان نیز در این مراسم حضور خواهند یافت، گفت: بعد از مدت زمان کوتاهی که از این مراسم خارج شده بودم، یک حس درونی به من گفت که دوباره برگردم و زمانی که برگشتم متوجه شدم این مراسم از لحظه آغاز متوقف نشده است.

او گفت: این مراسم ترکیبی از عبادت، شهادت، دعا، اعتراف و سکوت بود و به نظر می توان این مراسم را “تجربه کامل روح القدس” خواند.

پرستا خاطرنشان کرد: از زمان شروع مراسم صدها نفر به گردهمایی احیاء آمده اند، در حالی که “بعضی آمده اند و رفته اند”، برخی دیگر هستند که “روی زمین خوابیده اند و بی وقفه به ستایش خدا ادامه می دهند.”

او افزود: «این یک عمل ناب روح‌القدس است که عشق، صلح و شفا را جاری می‌کند، قلب‌ها در حال دگرگونی هستند و باید آن را ستود».

 

«Live | ASBURY REVIVAL 2023 🔥 — Wilmore Kentucky🔴

#asbury #revival» را در YouTube تماشا کنید

بر اساس گزارش ان بی سی نیوز؛ این رویداد معنوی توجه رسانه های جهان را به خود جلب کرده است. این گزارش می افزاید: «سه‌شنبه گذشته بیش از ۳۰۰۰ عبادت کننده در کلیسای کالج دور هم جمع شدند و شبانه روزی به دعا و عبادت پرداختند. و علاوه بر دانشجویان، دیگر اقشار مختلف مردم از شهرهای دیگر در این مراسم شرکت کردند.

کوین براون، رئیس اسبوری به ان‌بی‌سی نیوز گفت: حداقل دو سوم شرکت‌کنندگان از خارج این ایالت در مراسم حضور پیدا کردند و انتظار می رود از کشورهای سنگاپور و کانادا نیز افرادی جهت شرکت در این رویداد معنوی وارد این ایالت شوند.

سایت خبری christianpost نیز در گزارشی به قلم مایکل گریبوسکی با عنوان «عمل ناب روح القدس» نوشت: احیای دانشگاه اسبوری، دانشجویان را در برابر خداوند فروتن می کند.

او ادامه داد: در چند روز گذشته دانشجویان و کارکنان دانشگاه اسبوری، به عبادت و نیایش مستمر در محوطه دانشگاه مشغول هستند و ادامه این مراسم به یک تجمع عمومی برای «احیا» تبدیل شده است.

این رویداد معنوی در واقع یک مراسم کلیسایی از قبل برنامه ریزی شده بود که صبح روز چهارشنبه گذشته در سالن هیوز در ویلمور کنتاکی آغاز شد، اما از آن زمان با حضور گسترده دانشجویان و مردم به یک گردهمایی دائمی تبدیل شده است.

گفتنی است؛ دانشگاه اسبوری که در سال ۱۸۹۰ تاسیس شد، یک مؤسسه خصوصی مسیحی واقع در ویلمور، کنتاکی، در جنوب غرب لکسینگتون است. این دانشگاه با هویت مسیحی، پروژه راهبردی “کتاب مقدس، تقدس، نظارت و ماموریت” را به طور جدی دنبال می کند و بر آن تأکید دارد. دانشجویان اسبوری از ۴۴ ایالت و ۱۴ کشور می آیند.

دانشجویان این دانشگاه می توانند در ۴۹ رشته تحصیلی مانند کسب و کار، آموزش و ارتباطات که جزو محبوب ترین رشته ها هستند، در مقطع کارشناسی مشغول شوند.

 

 

منابع:

https://www.theblaze.com

https://www.christianpost.com

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.