خبرنگاران صهیونیست: میزان نفرت مسلمانان از ما را در قطر درک کردیم

مبلغ/ خبرنگاران روزنامه یدیعوت آحارونوت گفتند، میزان نفرت مسلمانان و عرب ها از ما را در قطر دیدیم، اینجا را با احساس خیلی بدی ترک می کنیم.

به گزارش «مبلغ» به نقل از ایرنا از رسانه های فلسطینی – خبرنگاران این رسانه صهیونیستی اضافه کردند: شاهد بودیم که چقدر دوست دارند بینی ما را به خاک بمالند و دیدیم هرچه که با اسرائیل ارتباط دارد چقدر در دل آن ها کینه و نفرت ایجاد می کند.

آن ها اضافه کردند: فلسطینی ها، قطری ها، مغربی ها، اردنی ها، سوری ها، مصری ها و لبنانی ها در خیابان های قطر با خشم و نفرت به ما نگاه می کنند.

این خبرنگاران اسرائیلی گفتند: ما خودمان را اسرائیلی معرفی کردیم ولی وقتی دیدیم این کار به برخورد آن ها با ما و توهین و دشنام منجر می شود تصمیم گرفتیم خودمان را روزنامه نگاران اکوادری معرفی کنیم.

در چند روز گذشته خبرها و تصاویر مختلفی از طرد و تحقیر تیم های خبری صهیونیستی از طرف تماشاچیان کشورهای مختلف اسلامی در قطر منتشر شده است.

این تحقیرها تا جایی پیش رفته است که خبرنگاران صهیونیست در قطر به انزوای شدید خود در این کشور اعتراف کردند.

یکی از این خبرنگارها اعلام کرده بود که پس از فاش شدن هویت وی، صاحب یکی از رستوران ها او را از رستوران خود اخراج کرده و یک راننده نیز او را از تاکسی پایین انداخته است.

چند خبرنگار صهیونیست نیز اعلام کردند که با توجه به مخالفت ها و مزاحمت های ایجاد شده برای آن ها از سوی تماشاچیان کشورهای اسلامی، منزوی شده و امکان پوشش و انعکاس طبیعی فضای رقابت های ورزشی جام جهانی را ندارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.