انصراف دو شرکت عربی از نمایشگاه بحرین به دلیل حضور رژیم صهیونیستی

مبلغ/ دو شرکت عمانی و کویتی پس از اطمینان از مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه بین‌المللی هوانوردی در بحرین، از شرکت در این نمایشگاه انصراف دادند.

به گزارش «مبلغ» به نقل از فارس، شرکت هواپیمایی «سلام ایر» عمان پس از اطمینان از مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه بین‌المللی هوانوردی در بحرین، از شرکت در این نمایشگاه انصراف داد.

این شرکت عمانی در حساب توئیتری خود انصراف از شرکت در این نمایشگاه و لغو غرفه آن در سالن نمایشگاه را اعلام کرد.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری کویت با نام «بیت التمویل الکویتی» نیز به دلیل مشارکت رژیم صهیونیستی در این نمایشگاه، لوگوی خود را از فهرست حامیان این نمایشگاه حذف کرد.

در همین ارتباط گروه «عمانیون ضد التطبیع»(عمانی‌های مخالف سازش)در توئیتر اعلام کردند که اسم عمان از وب سایت نمایشگاه سازش با رژیم صهیونیستی حذف شد.

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، گروه‌های عربی مخالف سازش با رژیم صهیونیستی نیز مشارکت شرکت‌های نظامی و امنیتی این رژیم در نمایشگاه هوانوردی بحرین که قرار است ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برگزار شود، محکوم کردند.

«ائتلاف الخلیج ضد التطبیع» مشارکت چهار شرکت اسرائیلی در این نمایشگاه را محکوم کرد و این شرکت‌ها عبارتند از صنایع هوا و فضا (IAI ) ، Elbit System مالک موشک‌های  “MPR500″، شرکت رافائل و نمایشگاه دفاعی اسرائیل (ISDEF) به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تبلیغ سلاح‌های رژیم صهیونیستی در سطح جهان.

ائتلاف مذکور تأکید کرد که این شرکت‌های اسرائیلی هواپیماهای جنگی و سلاح‌های مختلف برای تخریب منازل فلسطینیان و کشتار ده‌ها غیرنظامی در غزه تولید کرده‌اند.

نمایشگاه بین‌المللی هوانوردی بحرین هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و این نخستین بار است که شرکت‌های اسرائیلی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.