نماینده پارلمان اروپا: چرا تروریسمِ اسرائیل را تحمل می‌کنیم؟

مبلغ/ «میک والاس» نماینده پارلمان اروپا در واکنش به انتشار فیلمی از رفتار نظامیان رژیم صهیونیستی حین تخریب خانه یک فلسطینی، این رژیم را تروریستی، استعماری و آپارتاید خواند.

به گزارش «مبلغ» به نقل از فارس، تشدید حملات و خشونت‌های نظامیان رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان واکنش تند عضو پارلمان اروپا را به دنبال داشت.

وبگاه آمریکایی «مینت پرس» فیلمی از رفتار خشن نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان حین تخریب منزل یک فلسطینی در کرانه باختری منتشر کرد که واکنش «میک والاس» نماینده پارلمان اروپا را به دنبال داشت.

در فیلمی که در صفحه توییتری این رسانه آمریکایی منتشر شده، تخریب منزل یک فلسطینی را جلوی چشمان او را نشان می‌دهد در حالی که نظامیان رژیم اشغالگر قدس به صاحبخانه فلسطینی دستبند زده و با خشونت با او رفتار می‌کنند.

میک والاس نماینده ایرلند در پارلمان اروپا در صفحه توییتر خود به این موضوع واکنش نشان داد و رژیم صهیونیستی را رژیم تروریستی، استعماری و آپارتاید خواند.

این قانونگذار چپگرای پارلمان اروپا که پیش از این بارها مواضع اتحادیه اروپا و دنباله روی آن از آمریکا در سیاست داخلی و خارجی را محکوم کرده است، در پیام توییتری خود بار دیگر خط مشی اتحادیه اروپا را زیر سوال برد.

میک والاس در پیام توییتری خود ارزش‌های ادعایی اتحادیه اروپا را به سخره گرفت و همزمان با استناد به همین ارزش‌ها از سران اتحادیه اروپا درباره پذیرش نژادپرستی رژیم صهیونیستی سوالاتی مطرح کرده است.

این عضو پارلمان اروپا نوشت: «کدام بخش از “ارزش‌های اروپایی” فوق‌العاده ما به اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا با صهیونیسم که شکلی از استعمار است که توسط دولت آپارتاید اسرائیل علیه مردم فلسطین انجام می‌شود، راحت کنار بیاید؟ چرا اتحادیه اروپا تروریسم اسرائیل را تحمل می‌کند؟»

میک والاس بارها در حمایت از فلسطینیان موضعگیری کرده و به کرات آمریکا و رژیم صهیونیستی را حامی تروریسم خوانده است.

بر همین مبنا، او بیست و هشتم مهرماه در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ گفته بود: «وقتی اسرائیل هر روزه در حال به وحشت انداختن فلسطینیان است، آیا این تروریسم نیست؟ آیا نسل‌کشی عربستان سعودی و امارات که با حمایت ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و چندین کشور اروپایی دیگر در یمن انجام می‌شود، تروریسم نیست؟»

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.