«جاذبه‌‌ حسینی» در چاپ پنجم کامل‌تر شد

مبلغ/ در آستانه‌ اربعین حسینی چاپ پنجم کتاب «جاذبه‌‌ حسینی» که دربردارنده‌ گزیده‌ بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) درباره حضرت زینب (سلام الله علیها) و اربعین حسینی است از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش «مبلغ» به نقل از فارس، در آستانه‌ اربعین حسینی چاپ پنجم کتاب «جاذبه‌ حسینی» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی با ویرایش، طرح جلد و صفحه آرایی جدید منتشر شد.

کتاب «جاذبه حسینی» دربردارنده‌ گزیده‌ بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) درباره حضرت زینب (س) و اربعین حسینی است.

محتوای این اثر از کتاب شاخص و برجسته‌ «آفتاب در مصاف» استخراج شده و در ویرایش جدید آن، بیانات مقام معظم رهبری تا پایان سال ۱۴۰۰ نیز به این کتاب افزوده شده است.

بخشی از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در این کتاب مرتبط با ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب(س) و فلسفه اقدامات آن حضرت در دوران حیات و به‌خصوص پس از نهضت عاشورای حسینی است. در بخش دیگر نیز به بررسی اهمییت و ابعاد «اربعین» و «شرح زیارت اربعین» در بیانات رهبر معظّم انقلاب پرداخته شده است.

تاکنون ۱۱ هزار نسخه از این کتاب منتشر شده و چاپ پنجم کتاب «جاذبه‌ی حسینی» در ۱۳۶ صفحه و با ویرایش، طرح جلد و صفحه آرایی جدید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.